pondělí 1. června 2015

HAUL- PARFUMS.CZ

A-ahoj, dneska tu mám pro vás Haul ze stránky notino.cz. Zaslali mi něco kolem 20 vzorečků různých produktů. Chtěla bych vám dneska ty produkty ukázat a v dalších článcích na ně udělat recenzi.
První tu mám kategorii vzorečky parfémů. Takže jako první tu mám toaletní vodu od značky Liz Claiborne a je to vůně s názvem Curve Kicks. Zatím jsem jí nějak ještě nezkoušela, ale když k ní přivoním tak voní fakt hezky. Tak jemně.


Dál tu mám další toaletní vodu od značky Escada, Ocean Lounge. Tahle taky krásně voní. Vlastně všechny vůně co mi poslali krásně voní. Tohle je taky taková lehká vůně, tak uvidíme.


Další tu mám parfém od značky Valentino, V. Tahle vůně nejvíc zavoněla mojí mamce.Musím se přiznat, že mě taky voní. Je taková květinová, fakt hezká


Jako další tady je toaletní voda od značky Ted Lapidus, Lovely Fantasme. Tahle vůně už mi přijde taková těžší. Jako asi jí taky využiji, ale ne tak hodně jako ty ostatní.


Dále tu tu mám toaletní voda od značky Rochas, Désir de Rochas Femme. Tahle vůně patří taky mezi ty těžší, ale není to tak strašné jako ta předešlá. Voní tak jako zvláštně. Takže na tu jsem zvědavá.


A poslední z dámských voňavek tu je parfém od značky Michael Kors, Kors. Já když jsem to tam viděla nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Ten parfém jsem si plánovala koupit, takže teď nemusím, protože mám aspoň vzoreček. Ta vůně je neskutečná. Počkejte si na recenzi.


Dál tu mám 2 pánské voňavky. O těch vám moc neřeknu. Jeden je od značky Laura Biagiotti, Due Uomo. Je to toaletní voda, ale v pánských vůních se moc nevyznám takže nevím no. Ale přijde mi to jako taková ta specifická vůně pro muže.


Ta druhá je od značky Charismo, No. 12. Tohle je už teda parfém a přijde mi že voní stejně s tou první no. Říkám, moc to nerozeznávám.


Další kategorii tu mám krémy pro děti. První je od značky Lavera. Je to ochranný krém pro citlivou pokožku. Já vám asi neřeknu jak funguje, protože poputuje k mé těhotné tetě, ale můžu se jí pak zeptat jak fungoval.


Druhý je pěnivý gel na vlasy i tělo od značky Klorane. To určitě taky dám tetě a pak se zeptám.


Dál tu mám 2 produkty z dekorativní kosmetiky. První je make-up od Vichy. Od Vichy mám zatím jen pečující kosmetiku, tak jsem zvědavá na ten make-up. Dostala jsem ho v odstínu 25 Fluide. To je ten 2 nejsvětlejší, tak uvidíme jestli mi bude padnout.


Druhá dekorativka je BB cream od značky Lavera. Je složen jen z bio produktů, což je super. Tak uvidíme.


Další kategorie jsou produkty na vlasy. Těch tu mám asi 4. Začnu jedním jediným kondicionérem od značky Goldwell. Je na suché, narušené vlasy vyžadující náročnou péči. Nějaké takové vlasy mám, takže za to jsem ráda.


Jako další tu mám šampon od Macadomia pro suché a poškozené vlasy. Zase to samý, pro mě úplně vyhovující. Navíc si tuhle značku všichni chválí, takže to snad bude dobrý.


Poslední dva produkty na vlasy jsou oba od značky Schwarzkopf. Jeden je na normální až suché vlasy a druhý pro poškozené. Takže oba určitě moc ráda vyzkouším a možná i koupím plné balení.


Další a už poslední kategorie je pečující kosmetika. První tu mám krém proti stárnutí od značky Guerlain. Takže ten taky určitě taky nevyužiji.


Také od značky Guerlain tu mám oční liftingový krém. Nějaký oční krém jsem už chtěla dlouhou dobu vyzkoušet, takže jsem ráda že teď můžu mít tu možnost.


Dál je tu od značky Babaria, taky něco proti stárnutí. S tím asi taky nic nevymyslím, ale tak třeba si to schovám a pak to využiji. No, pochybuji. Ale tak nevím no.


Jako předposlední značku tu mám Mixu. Je to vyživující a hydratační krém pro velmi suchou pleť. Já takový typ pleti nemám, takže to nevyužiji.


Jako poslední značku tu mám Clarins. Mám tu tři produkty. První je hydratační gelový krém pro normální až smíšenou pleť. Ten už možná i využiji, takže vám pak napíšu jaký byl.

Další tu mám rozjasňující denní krém pro suchou pleť. Jak jsem psala, suchou pleť nemám takže s tím nic neprovedu.


A úplně poslední produkt dnešního článku je krém na celé tělo. Měl by tvarovat postavu, tak uvidíme.


Tak, to by byl celý článek. Docela dlouhý co? Doufám, že jste dočetli až do konce a taky že se vám Hauly pořád líbí. Všechny tyto produkty najdete na stránkách notino.cz. Budu se těšit příště. Teď jsem se nově rozhodla že budu psát články v pondělí a ve čtvrtek. Tento čtvrtek ale bohužel nebude, protože jdu na JamRock. Tak se omlouvám. Snad vám stačí aspoň tento článek na celý týden.

Pac a pusu Caroline

2 komentáře:

  1. Jé to je vzorečků, já mám moc ráda vzorečky :) Mám na ně dokonce i krabici a až jich bude víc, tak plánuji nějaký článek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/kosmeticke-peklo-nebo-nebe.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se pak podivam :) taky mám ráda vzorečky :)

    OdpovědětVymazat