neděle 14. června 2015

RECENZE- VZOREČKY 1. ČÁST

A-ahoj, dneska to bude recenze na ty vzorečky co jsem vám ukazovala v předešlém článku. Omlouvám se, že tenhle článek nevyšel ve čtvrtek, ale prostě když slíbím že budu víc články tak se mi do toho nějak nechce. Ale teď už mám všechny události, které byly pro mne důležité, za sebou a můžu se na plno věnovat blogu. Tato recenze bude rozdělena na 2 části. Těch vzorečků je opravdu hodně a určitě to hodně z vás nebaví číst tak dlouhé články, takže to budou 2 části. V první části, této, uvidíte kosmetiku na obličej. V té druhé už produkty na vlasy a parfémy.

Jako první tu mám Vichy Teint Idéal make-up. Tenhle produkt, to je něco úžasnýho. Krásně kryje, je lehký a dobře se aplikuje. Má takovou krémovou strukturu, proto je tak lehoučký. Já na make- upy nikdy moc nebyla, všechny co jsem za ´tím měla byly jak maska, ale tenhle.. to je fakt něco skvělýho. Rozhodně si ho plánuji koupit i v normálním balení, protože fakt neskutečný!


Dále tu mám BB cream Lavera. Má příjemnou konzistenci. Vůně je taková zajímavá, mě třeba voní, ale ostatním ne. Moje nedostatky mi zakryl jen tak z poloviny. Ten make-up mi je zakryl víc. Ale plus je zase že jsem měla pleť sjednocenou a hladkou. Asi bych o koupi uvažovala, ale nenadchl mě jako ten make-up. Ale zase jsou všechny produkty od té značky čistě přírodní.


Nyní se už přesouváme na pečující kosmetiku. Začnu očním liftingovým krémem od značky Guerlain. Tenhle krém krásně voní a fakt zabírá. Nanáším ho večer než jdu spát a někdy i ráno pod make-up. Je fakt super. Asi právě proto stojí kolem 2 tisíc. A to balení mají taky krásně udělaný. Je to fakt super krém. Doporučuji si aspoň někde sehnat vzoreček, protože za zkoušku to stojí.


Dál tu mám hydratační gelový krém od značky Clarins. Po použití tohoto krému jsem pociťovala jak je pokožka hebčí a svěžejší. Jinak asi nic. Není to uplně na můj typ pleti, proto z něho nejsem moc nadšená. Je na normální až smíšenou, já mám mastnou takže trochu rozdíl.


Poslední krém, který jsem mohla vyzkoušet, je zpevňující krém od značky Clarins. Je to tělový krém. Krásně voní a myslím že fakt pomáhá. Taky to není nic pro mě, ale kvůli vám jsem ho zkusila.
Tak to by byl dnešní článek. Hodně z produktů co jsem ukazovala předtím jsem nevyzkoušela protože buď byly proti stárnutí nebo na jiný typ pleti než mám já. Ale v další části jsou produkty které mi vyhovovaly víc. Tak to se můžete těšit. Skoro všechny produkty můžete najít na notino.cz.

Pac a pusu Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat