pondělí 15. června 2015

RECENZE- VZOREČKY 2. ČÁST

A-ahoj, dneska to bude druhá část recenze na vzorečky ze stránky notino.cz. Tyhle vzorečky jsou na vlasy a pak tu mám docela dost vzorečků parfémů. V tomhle se docela trefily i na můj druh vlasů.

První tu mám kondicionér od značky Goldwell. Je na suché, narušené vlasy vyžadující náročnou péči. S tímhle kondicionérem jsem naprosto spokojená. Udělal svou práci tak jak píše. Mám po něm hebčí vlasy. Voní tak jak to voní v kadeřnictví, taková ta profesionální vůně. Je fakt super! Rozhodně doporučuji!


Další je šampon od značky Macadamia. Určitě tu značku všichni znáte. Je to docela proslavená značka. Já dostala šampon na suché a poškozené vlasy. Většina věcí, které jsou takhle slavné stojí skoro vždycky za nic, ale tenhle šampon ne. Je fakt super. Používala jsem ho s tím kondicionérem a opravdu mám ty vlasy lepší. Nejsou tak suché ani poškozené.


Tenhle šampon od Schwarzkopf už není tak super jako ten předešlý. Tenhle je taky na suché vlasy, ale tamten funguje líp. Za to ten druhý šampon od Schwarzkopf, který je na poškozené vlasy, funguje skvěle. Mě vyhovoval tak na stejno s tím od Macadamia.


Teď se přesouváme na parfémy a toaletní vody. První tu mám parfém Kors od Michael Kors. Tahle vůně je dost silná. Musí se nechat chvíli rozležet. Je fakt dost silná, proto bych jí doporučila těm starším. Na lidi mého věku to asi fakt není. Rozhodně ale není na léto, je to spíš ta silná zimní vůně.


Dál tu mám toaletní vodu Désir de Rochas od značky Rochas. Tohle je už o něco slabší než Kors. Myslím, že bude dobrá na léto. Je to sice ještě trochu silnější, ale ne až tak. Cítím v tom květiny, takže na to jaro/léto.

Jako další tu mám toaletní vodu Ocean Lounge od značky Escada. Tohle je fakt ta sladká vůně. Na léto ideální a hlavně pro slečny mého věku. Pod tou vůní si představím prázdniny, léto, voda a prostě tohle všechno. Je to nádherná vůně!


Dál je tu další toaletní voda Curve Kicks od Liz Clairborne. Tahle vůně mě fakt něčím zaujala. Něco mi připomíná, ale vůbec nevím co. Je to taková sladko-kyselá vůně. Lehká, svěží prostě super. Na léto perfektní!


Další tu je toaletní voda od značky Ted Lapidus, Lovely Fantasme. Tahle vůně patří zase mezi ty silnější. Tuhle vůni bych si asi nekoupila jen tak sama od sebe. Je na mě fakt až moc těžká.

A jako poslední tu mám parfém V od značky Valentino. Tohle je fakt lehoučká vůně. Myslím, že je vhodná pro všechny věkové kategorie. Na léto určitě ideální.

Tak, tohle by byl celý článek. Já doufám, že se vám líbil. Bylo to zase trochu něco jinýho než normálně. Většinu těchto produktů najdete na notino.cz kde si je také můžete objednat.

Pac a pusu Caroline

3 komentáře:

  1. Voda Escada voni nadherne, pouzivam ji predevsim kdyz cestuji. Nadherna parfemace a premyslim o koupi

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek :)!
    Zvu tě - www.inspiration-is-my-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat